El pla de xoc a debat

El proper dijous 30 de juliol del 2015 a les 20,00 h. a la Biblioteca Fages de Climent de Figueres es farà una xerrada per valorar les primeres decisions preses pel nou govern municipal.

El grup municipal de la CUP Figueres ha organitzat una xerrada – col·loqui el proper dijous 30 de juliol del 2015 a les 20,00 h. a la Biblioteca Fages de Climent de Figueres. L’objectiu d’aquesta xerrada es poder explicar i valorar el nou cartipàs municipal figuerenc, analitzant l’augment de les despeses , així com l’increment dels càrrecs de confiança del nou govern municipal. També es vol valorar les primeres decisions preses pel nou govern municipal.
Malgrat la rebaixa en les pretensions inicials de les retribucions dels regidors i regidores figuerenques la formació independentista continua considerant  inacceptable aquest augment. També denuncia com el nou govern de la ciutat sembla estar construït més per beneficiar els acords entre partits i particulars més que per resultar una eina vàlida per millorar la ciutat. La CUP denuncia la priorització dels interessos partidistes sobre els de la ciutadania.
 D’altra banda es vol presentar el pla de xoc que la CUP Figueres creu que resulta imprescindible aplicar en  aquests moments d’emergència social a la ciutat. Tot denunciant la construcció d’una Figueres a dues velocitats.

Es vol presentar el pla de xoc que la CUP Figueres creu que resulta imprescindible aplicar en  aquests moments d’emergència social a la ciutat.