A FIGUERES RECUPEREM LA DIADA, INDEPENDÈNCIA!

DEL 8 A L'11 DE SETEMBRE PRENEM EL CARRER, PER L'ALLIBERAMENT NACIONAL I SOCIAL DELS PAÏSOS CATALANS!

Les organitzacions de l'esquerra independentista de la ciutat de Figueres: CUP, Maulets, SEPC i La Volta volem emplaçar als ciutadans de Figueres i comarca a viure la propera Diada Nacional de l'11 de Setembre al carrer de manera festiva i plenament reivindicativa. És per això que hem preparat una sèrie d'activitats i actes per la propera setmana.

Dimarts 8 de setembre:

- 19h Can Met (C/Sant Vicenç nº30): Passi del vídeo "20 anys de Maulets"

- 20h Can Met (C/Sant Vicenç nº30): Taula rodona "40 anys de l'esquerra independentista a l'Empordà" amb la presència de Lluís Benejam, Josep Bartis “Pitu” i Josep Mª Casablancas.

Dijous 10 setembre:

A la Plaça Josep Pla (just davant Teatre El Jardí):

- 19 h Animació infantil a càrrec de la companyia d'espectacles "El Pot Petit" i Jocs Populars.

- 20h Acte Polític, amb parlaments de membres de moviments ecologistes, sindicals, de persones immigrades i un membre de la CUP

Divendres 11 de Setembre:

"L'11 a les 12" - A les 12h cantada dels Segadors davant l'Ajuntament de la ciutat a càrrec del grup "Ara pla" i vermut per a tots els assistents.

Organitza:

Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Figueres, Maulets, Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans , La Volta.