La CUP lamenta que les ordenances fiscals pel 2015 tornin a deixar de banda les famílies amb més dificultats econòmiques

Després de presentar al·legacions a les ordenances fiscals any rere any, enguany la CUP de Figueres hi ha desistit. Considera que el govern de CIU no ha tingut en compte cap de les al·legacions a les ordenances fiscals i tampoc al pressupost municipal, de manera que veuen absurd presentar unes al·legacions sent coneixedors que el Govern no té interès en buscar consensos per tal d'introduir-hi millores.

Els anys anteriors la formació de l'esquerra independentista havia presentat més de vint al·legacions a les ordenances fiscals amb l'objectiu de facilitar el dia a dia de les famílies amb dificultats, però en cap cas van ser ateses pel govern de Marta Felip.

La CUP considera que se segueix sense treballar per una societat cohesionada que redueixi les desigualtats entre els seus veïns. En aquest sentit remarquen 4 àmbits com són: la manca de progressivitat dels tributs, la no-incentivació del lloguer dels habitatges buits i la rehabilitació dels vells, l'accés a les escoles bressol i les traves a les entitats sense ànim de lucre que volen realitzar activitats a l'espai públic, com a exemples que il·lustren la línia política del Govern.

El regidor Joan Font afirma que no té cap sentit insistir amb un govern que entén i utilitza la majoria absoluta de la pitjor manera que ho pot fer.