Audiència pública pel futur del Castell de Sant Ferran

El proper dimarts 25 d'octubre a les 18 h, la sala de plens de l'Ajuntament figuerenc acollirà un debat sobre el futur del Castell de Sant Ferran. A petició de la CUP, l'alcalde Santiago Vila Vicente oferirà una audiència pública per debatre i informar sobre els projectes, el finançament, el museu militar, etc.

El Castell de Sant Ferran és una fortalesa amb grans potencialitats pel futur de Figueres, però actualment viu d'esquenes a la ciutat i als seus veïns i veïnes. Des de la CUP lamentem aquesta situació i que l'Ajuntament moltes vegades no vulgui escoltar les opinions dels ciutadans i ciutadanes. Per això és important que la setmana que ve, tothom que vulgui i tingui interès a opinar i rebre informació de primera mà sobre el futur del Castell de Sant Ferran assisteixi a aquesta audiència pública.

En el següent enllaç hi trobareu els estatuts del Consorci del Castell de Sant Ferran i d'altra informació.

Us animem, doncs, a participar-hi; la vostra assistència és necessària. En cas de no poder venir-hi, feu-nos arribar les vostres opinions o qüestions per tramitar-ho. Per un castell obert i de gestió civil.