Calçotada reivindicativa i festiva de la CUP al castell de Sant Ferran el diumenge 1 d'abril

El primer objector de consciència de l'Estat i el que formava part del primer grup empresonat al castell de St. Ferran participaran a la calçotada de la CUP

La CUP de Figueres ha organitzat una calçotada pel diumenge 1 d'abril al castell de Sant Ferran amb una dosi important de reivindicació. Pepe Beunza, el primer objector de consciència de l'Estat espanyol hi farà un breu parlament, així com també Martí Olivella que formava part del primer grup d'objectors que varen ser empresonats al castell de Sant Ferran.

Per la CUP, és important recordar fets històrics que han tingut lloc al castell, que són recents i que enforteixen la reivindicació per tal que la fortalesa sigui de titularitat i usos civils.

Després de dinar, Titot i David Rosell, cantant i guitarra de la banda d'ska i rock BRAMS, oferiran un concert acústic.

El preu de la calçotada és de 12€ i 8€ per als menors de 12 anys, que inclou els calçots amb romesco, botifarra amb seques, postres, pa, vi, aigua i cafè.

Els tiquets es poden comprar als establiments figuerencs: Bonet, DIN-A 12, carnisseria Germans Vilanova i al bar Baccus, així com trucant al 687737875.

El dimecres 28 de març és la data límit per comprar els tiquets.