Dissabte que ve la dirigent del SAT Mari García farà una xerrada organitzada per la CUP al local de l'AV Juncària Parc Bosc

Aquesta setmana es repartiran 17.000 exemplars del butlletí infocup en què hi ha una entrevista a la sindicalista andalusa

El proper dissabte, 14 de desembre, la CUP ha organitzat una xerrada al local de l'AV Juncària Parc Bosc, en el qual intervindrà el regidor de la formació Joan Font i la dirigent del Sindicat Andalús de Treballadors Mari García, jornalera del poble sevillà d'El Coronil. La xerrada és a les 12 del migdia i acabarà amb un vermut popular.

Amb el títol 'La lluita pel dret al treball i la justícia social' la dirigent del SAT explicarà com des del SAT s'està afrontant la crisi econòmica i quines accions estan duent a terme per fer front a les desigualtats socials. En aquest sentit s'han de remarcar les accions de desobediència civil que realitzen en diferents àmbits. Precisament a finals de novembre els dos dirigents més destacats del sindicat andalús com són l'alcalde de Marinaleda Juan Manuel Sánchez Gordillo i Diego Cañamero van ser condemnats a set mesos de presó per l'ocupació d'una finca militar. Una de les principals lluites que porta a terme el Sindicat Andalús de Treballadors és contra l'acaparament de terres i la privatització de les terres públiques.

Aquesta setmana la CUP ha editat una nova edició del butlletí infocup, del qual se n'han fet 17.000 exemplars que seran repartits pels habitatges de la ciutat. En aquesta edició l'entrevista és precisament a la sindicalista andalusa Mari García, on argumenta els posicionaments del SAT en la situació socioeconòmica actual, així com la repressió que pateixen els activistes de l'organització sindical. Així mateix, valora la situació de la dona, de la immigració i, en la línia de la seva organització, també defensa el dret a l'autodeterminació dels catalans.