El regidor de la CUP, Lluís Armengol, deixa l’acta de regidor per dedicar-se íntegrament a les polítiques socials de la ciutat

Pren el relleu Oriol Turró, de 36 anys i psicòleg de professió

El regidor de la CUP, Lluís Armengol, ha anunciat avui en roda de premsa que deixarà l’acta de regidor. Segons Armengol, “he pres aquesta decisió perquè el dia a dia de la regidoria marca unes dinàmiques que absorbeixen totes les hores de dedicació i aquest fet no em permet dedicar les hores que m'agradaria a les polítiques socials de la ciutat, que representa l'espai on més còmode em sento treballant”. Armengol ha afirmat que seguirà participant del projecte que la CUP té per a Figueres, centrant-se en aquest àmbit de les polítiques públiques.

El regidor de la CUP ha aclarit que quan va acceptar anar de número 2 a les eleccions municipals del 2015, va deixar oberta la possibilitat de fer el relleu de regidor a mitja legislatura, ja que “la CUP, essent un projecte col·lectiu, permet fer aquest canvi amb tota normalitat”. Després de debatre sobre el relleu de regidor amb el conjunt de l'assemblea, aquesta ha determinat que sigui Oriol Turró la persona que assumeixi l'acta de regidor.

Per la seva part, Oriol Turró ha manifestat que, amb la dedicació exclusiva d’Armengol en polítiques socials, la CUP “incorpora un quart regidor” i, d’aquesta manera, “mantenim fort un dels nostres camps de batalla d’aquesta primera part de la legislatura, l’àmbit de les polítiques socials”. Així mateix, Turró ha expressat que agafa aquest relleu “amb ganes d’aportar noves mans per fer front a aquest repte institucional, per sumar col·lectivament i ampliar el nostre radi d’acció”.

Joanjo Bosk i Eva Puig, que anaven davant de Turró a la llista electoral, han renunciat a ser regidors per motius personals i professionals, ja que en aquest moment no tenien la suficient disponibilitat per a poder desenvolupar aquesta tasca dins l’assemblea.

Oriol Turró té 36 anys, és de Figueres i treballa com a psicòleg a la unitat de Neurologia de l'Hospital Santa Caterina.