La CUP participa en un debat entre forces polítiques independentistes

La Candidatura va estar representada a l'acte per en Joan Font, qui va ser escollit cap de llista per les eleccions municipals de l'any vinent

El debat, organitzat per l'AEI (Assemblea Empordanesa per la Independència), va posar sobre la taula la solidesa i embargadura dels diferents projectes polítics per assolir l'independència.

Joan Font, en representació de la Candidatura d'Unitat Popular, va posar de manifest la necessitat d'enfortir l'independentisme des de la base, "Sense l'expressió d'un sentiment independentista majoritari al carrer, cap iniciativa parlamentària aconseguirà la ruptura democràtica amb l'estat espanyol."

El candidat a les eleccions municipals del maig vinent va remarcar que l'importància rau en el 29N i els dies que vindran després, ja que cal que la societat assumeixi un paper clau més enllà d'una comtessa electoral.

La visió de la totalitat del país i no només la del principat, juntament amb l'importància de les polítiques socials i en defensa del territori, han estat els punts en els que el representant de la CUP ha fet principal esment.