Personalitats acadèmiques i activistes ecologistes donen suport a la candidata de la CUP Marta Ball-Llosera

Tavi Llorente, Dani Boix, Mikel Zabala, Enric Navarro i Ramon Caralt han participat en vídeos de suport a l'ambientòloga i activista empordanesa

Cinc persones referents en l'àmbit ecologista, en defensa del territori i pel transport públic han mostrat el seu suport a la número dos de la CUP per Girona, Marta Ball-Llosera. Marta Ball-Llosera és ambientòloga i molt coneguda en la defensa del territori per la seva implicació en la IAEDEN i Salvem l'Empordà, una de les entitats referents de la lluita ecologista arreu dels Països Catalans. En aquestes entitats hi ha treballat exercint tasques de l’oficina tècnica, així com també de portaveu en diferents campanyes.
En els vídeos que s'han fet públics les darreres dues setmanes hi apareix l'activista i ex-portaveu de la Plataforma No a la MAT Tavi Llorente, el biòleg marí i professor de la Universitat de Barcelona Mikel Zabala, el pagès agroecològic d’Albons Enric Navarro, l'enginyer i activista pel transport públic Ramon Caralt, i el professor de la Universitat de Girona Dani Boix.

Totes aquestes persones han coincidit en diferents lluites en defensa del territori amb l'ara candidata de la CUP. La majoria d’aquestes personalitats mai havia donat suport a cap llista electoral ni a cap candidat. Però en aquesta ocasió s’han decidit implicar perquè, tal com esmenten en els respectius vídeos, pensen que la Marta pot aplicar en el Parlament l’enorme bagatge, entusiasme i coneixements adquirits i desenvolupats els últims vint anys en el món associatiu en defensa del territori. En aquest sentit, la formació de l'esquerra independentista subratlla el seu compromís en defensa del territori i la conservació del medi natural.